Pisk sm lespiske

Tantus Pelt Paddle kr. Hidden Desire Bondage Rope 5 meter kr. Hidden Desire Bondage Rope 3 meter kr. Hidden Desire Bondage Reb 10 Meter kr.

Pipedream Fancy Furry Håndjern kr. Rimba Sort Mini Pisk kr. Lust Blindfold - Mint Grøn kr. Lust Lust Bondage Tape kr. Rimba Gag med silikone kugle kr. Lust Blindfold - Sort kr. Rimba Horse Gag kr. Pipedream Fantasy Swing kr. De spiser Gudesønnen - derfor kalder protestanter dem for kannibaler. Kristendommen er jo en patriarkalsk religion mandsdomineret , men det menes at der tidligere har eksisteret mere matriarkalske trossystemer, hvor vi dyrkede Gudinden og naturen. Her blev sex set som noget positivt, som jævnligt blev hyldet.

Sexuelt aktive personer - også professionelle - blev set som ophøjede og gav indsigt, helbredelse og ekstatiske oplevelser. Kvinden var respekteret for at have naturlig magt, klarsyn og magiske kræfter. I dag er mange religiøse og filosofiske grupper begyndt at dyrke Gudinden igen, som mange M'ere dyrker Dominaen Ligesådan dyrkes fetichismen i dag, men mange glemmer, at "fetich" oprindelig er et magisk begreb.

I de såkaldte primitive kulturer en fetich er et objekt som har en uforklarlig men uimodståelig påvirkning på mennesket. Det betyder begrebet sådan set stadigvæk, hvis man altså anerkender den effekt, disse materialer reelt har. Nogle bruger helt bevidst direkte religiøse symboler i deres leg. For andre ville det være utænkeligt og blasfemisk. Men hvad enten SM'ere er bevidste om det eller ej, knytter man sig gennem vore ritualer til forskellige religiøse og spirituelle traditioner.

En dans med mysteriet! Sprog En af grundene til, at det kan være svært at behandle disse magiske tankegange, kan være, at selve sproget er en forhindring. De begreber vor kultur bruger omkring SM, er i sig selv meget problematiske. De fleste seksuelle termer, som "Sadisme", "Masochisme" eller "Fetichisme", blev skabt eller omdefineret omkring 'erne af selvbestaltede psykiatere og sexologer. Eksperimenterende seksualitet blev set som usundt, ændrede tilstande var sygdomstegn og frigjort seksualitet måtte behandles.

I dag ved de fleste egentlig godt, at disse betegnelser ikke holder vand, og at sproget er utilstrækkeligt. Enhver SM'er har sikkert forsøgt at forklare det mystiske, som sker når man dyrker SM - og har måtte sande, at det er svært at formulere.

Der er simpelthen ikke ord for mange af de vigtigste ting i vores følelsesliv! For at kunne skrive om ses og SM, må man oftest udtrykke sig gennem paradokser. Noget som umiddelbart er selvmodsigende, ulogisk og uvidenskabeligt giver mening, når man referer til en seksuel ekstase. Det er paradoksalt, at man kan nyde smerte, blive frigjort gennem bondage, blive ophidset af ydmygelse - men det er virkeligt!

Modsat er det i andre kulturer mere almindeligt at tænke og tale mere "holistisk" - hvor modsætningerne er en del af en naturlig helhed. Det kan være meget svært at anerkende det magiske i sine SM-ritualer, når man stadig må betegne sig selv med ord, der betyder, at man er syg, selvdestruktiv eller en psykopatisk voldsmand. SM er en dans med paradokser, en elskov i selvmodsigelser, en umulig og uforklarlig oplevelse.

Holistisk tænkning – i stedet for dualistisk - er altafgørende for, at man kan tænke i shamanistiske termer! Energier Fetich- og SM-dyrkere leger generelt med flere sanser og planer, end almindelig sex. Det kan minde om mange andre spirituelle traditioner, kropsritualer og meditationsformer, som f.

Her handler det mindre om direkte intens sex med orgasmen som formål og mere om et langt forspil, en meditativ kontakt med hinanden, en berøring som ikke kun foregår fysisk og en frigørelse af kraftige indre seksuelle og psykiske energier. Disse kræfter kalder man kundalini-energi, og man identificerer specielt følsomme områder på kroppen som chakra-områder.

SM'ere bruger mange af de samme metoder og mål, f. De fleste SM'ere oplever psykologiske og sansemæssige orgasmer, som ikke er fremkaldt af kønsdelene, men af andre slags berøringer - psykiske såvel som fysiske. Under en heftig SM-akt kan mange opføre sig, som om de nærmest var "besatte" og skifter identitet. Pludselig er M'eren som "en lille kat" eller "en vild tiger".

Herskeren lader "et snerrende bæst" eller en "snu ræv" komme frem. Man kan blive små børn, seje bitches eller mediterende martyrer. Man kan skabe roller, hvor man skifter køn, alder og karakter, man kan være barn, moder eller fader, og man kan bearbejde følelser, oplevelser, eller slet og ret ukendte følsomme sider af sig selv på den måde.

Hvor gængse psykiatere søger i kromosomforstyrrelser og i moderens undertøjsskuffer efter en forklaring, taler eksperimenterende psykologer som Grof eller Jung om en fælles underbevidsthed, hvorfra man kan få kontakt med arketyper eller grundlæggende energier og bevidstheder. De amerikanske indianere fortolker oplevelserne som kontakt med "sjæle-guides", "totem-dyr" eller slet og ret naturkraft.

Buddhister referer til tidsrejse eller reinkarnation og katolikker til skytsengle eller dæmonisk besættelse. Alt er et spørgsmål om fortolkning - og tro - men at kropsritualerne dyrkes i mange kulturer og, at der sker skift i personligheder og temperamenter, kan ingen benægte.

Dette giver nye perspektiver på stigmatiserede kønsidentiteter som transvestisme, transseksualitet, infantilisme, uniformsfeticher osv. Åbning For mange er der noget "helligt" over SM-legen, og ikke mindst de grupper og rum, det foregår i. Mange SM-dyrkere går bevidst efter en bestemt stemning. Under selve "seancerne" bruges en mængde teknikker til at sætte M'eren i en trance-lignende tilstand fra psykologiske spil til brug af bondage og bind for øjnene , hvor man er ekstremt åben, hjælpeløs og blottet både fysisk og psykisk.

Alle disse ritualer bruges til at åbne SM-dyrkerne - både helt konkret og meget abstrakt. Alle kender til, hvor stærkt seksuel penetration virker - at blive penetreret har en enorm effekt, og gør os sårbare og komplette på en gang!

Tvungen penetration kan være et stærkt symbol på overgivelse, ydmygelse eller besiddelse, men det kan også være en måde at gøre M'eren følsom, "høj" og modtagelig. Mere fokuserede SM-måder at åbne en M'er på kan f. Bemærk at det ikke kun er kroppen, der bliver åben og følsom.

Berøringen kan ske på flere og dybere planer end de almindelige. Penetrationen giver de elskende mulighed for at lære nye sider af sig selv at kende.

Man kan lege med og udforske andre og flere sanser end de, der normalt er accepterede. Således kan brug af f. Set ud fra et shamanistisk synspunkt kan man, når kroppen åbnes, både lade ting komme ud og ind. Følelser, skjulte sider af os, stærke udbrud af sorg, kærlighed eller hengivelse, ledsager de fysiske og seksuelle orgasmer. Nogle græder, nogle ler triumferende, nogle kommer i højlydte skrig. Når vi åbnes, kan vi "rejse". Rollespil Der er som bekendt lige så mange forskellige måder at dyrke SM på, som der er SM'ere, men alle former kan siges at rumme magiske elementer.

Grundlæggende i SM-forholdet er, at M'eren får en ekstatisk oplevelse af at dyrke en person eller kraft, som man forguder. Gennem ritualet anerkender M'eren, at S'eren eller pisken, fetichen, lysten er større og stærkere end sig selv, og man ophøjes gennem denne erkendelsen - og foreningen - ligesom man religiøst dyrker og giver offergaver til en Gud eller Gudinde.

De "traditionelle" SM-former tager sit udgangspunkt i rollespil med opdragelse, afstraffelse og ydmygelse - hvilket ofte på een gang frigører og formulerer M'erens hæmninger, opdragelse og skam.

Man lægger meget vægt på M'erens underkastelse, opførsel og afstraffelse, og gør samtidig S'eren til et slags perfekt overmenneske. Disse psykoseksuelle rollespil, denne overskridelse af personlighederne, kan frigøre en masse skjulte sider af de elskende og slippe stærke følelser løs i en rus af hengivelse og intensitet.

Den klassiske "O's Historie" kommer tydeligt ud af en katolsk tradition fyldt med tilståelser, afstraffelser, skyld og skam, men den måde hvorpå O opgiver sit ego og finder styrke og lykke gennem sin overgivelse, kan sammenlignes med f. Ved at slippe egoisme, selvbevidsthed og selvkontrol bliver man stærkere og når en næsten hellig tilstand.

Der er mange paralleller i fablen om O's transcendens og transformation til religiøse oplevelser. Når man fjerner visse sanser, forstærkes de andre, og dem kan man så påvirke, også i ekstrem grad. Når hjernen efterhånden finder ud af, at den ikke kan sanse eller kommunikere på de sædvanlige former, kan en stor del af selvbevidstheden og selvkontrollen forsvinde. I stedet eksisterer man meget nøgent og intenst og føler enhver berøring - blid som hård - meget stærkt. Ophidselsen kan blive enorm, og det kan ekstasen også.

I denne ændrede tilstand kan man både fysisk, psykisk og seksuelt opnå en ekstrem følsomhed, hvilket kan føre til stærke indre oplevelser. Det ligner til forveksling psykologisk eller spirituelt arbejde, hvor man gennem for eks.

Til samme effekt kan man i SM-spillet også bruge f. Shamanistisk SM Som det kan læses, kan SM ikke klart adskilles fra religiøsitet, shamanisme, healing og psykedelisk forskning. Mange opdyrker helt bevidst disse sammenhænge og udnytter og udforsker de styrker, som kan findes i vore ritualer.

Shamanistiske SM-former lægger ikke så meget vægt på straf eller underdanighed, men mere på selve overgivelsen. S'eren uddeler her ikke straf eller skam, men giver i stedet en konsekvent og voldsom sanse-gave. M'erens mål er at slippe selvkontrollen og være i sansernes vold; SM bliver en sanserejse! M'eren bliver en "rejsende", en "søger", og S'eren bliver en "guide".

Gennem sanseoverdrev af smerte og nydelse, gennem kropsmanipulationer og hjælpeløshed, gennem feticher og åbninger skabt af penetration eller piercing, gennem hypnotiske psykiske spil eller simpelthen ekstrem seksuel spænding, får M'eren noget, der ligner et "trip" - og S'eren bliver en "shaman"!

Leg Nogle ønsker blot at se SM-oplevelserne som "et ekstra krydderi til god sex" uden noget mystisk, skræmmende eller helligt i det. Kroppen er til for at blive leget med og nydt! Men andre drives mere eller mindre bevidst mod at udforske grænseområderne, både de indre og ydre, de fysiske, psykiske og sjælelige.

At udfordre sig selv og hinanden, at lege med og undersøge de ændrede tilstande, man nyder at fremmane -og at bruge disse besnærende sexede spil til at skabe et magisk rum, hvor man sammen med orgasmerne kan finde personlig vækst, healing, styrke! Man kan lege med kræfterne - endda nyde og dyrke dem - men man har svært ved at anerkende dem - og derved udnytte vore ressourcer eksponentielt, mangedoblet, eksplosivt! Når man ikke kan se skoven for bar træer, kan man kun flygtigt passere den.

.. De senere år har jeg fået kontakter og oplevelser især i USA med SM-folk, som aktivt dyrker og forsker i disse ukendte områder. Og måske er netop SM'ere, som er vant til at udforske ukendte følelser, åbne sig lange pornofilm tykke tøser være modige og selvopofrende, særligt godt egnede til at udforske disse områder! Jeg er den smuk ejer af de pisk sm lespiske brune øjne du mere end gerne må. S'eren uddeler her ikke straf eller skam, men giver i stedet en konsekvent og voldsom sanse-gave. Kravl ind over Fruens dørtærskel, vær Fruens patient på klinikken eller Fruens lille skoledreng, der lige skal smage spanskrøret eller den Fruen driller på kontoret som Slavens sekretær. I dag er mange religiøse og filosofiske grupper begyndt at dyrke Gudinden igen, som mange M'ere dyrker Dominaen

Pisk sm lespiske

At man kan blive besat, hypnotiseret, næsten fortryllet, af en S'ers brug af ord, kropssprog, ritualer eller feticher. Alt fra how-to bondage-bøger, reb, pisk sm lespiske, bondage-tape og lækre håndlavede læder strap-ons til piske, paddles, håndjern, manchetter m. Mange massage annonce gratis sex piger helt bevidst disse sammenhænge og udnytter og udforsker de styrker, som kan findes i vore ritualer. I en vis forstand dyrker SM'ere eksperimentel pisk sm lespiske. Hard Core Rubber sessions At tale om magi kan synes langt væk og langt ude - især i forhold til den basale seksuelle erotiske dominans. Leg Nogle ønsker blot at se SM-oplevelserne som "et ekstra krydderi til god sex" uden noget mystisk, skræmmende eller helligt i det.

FRÆKKE TATTOO BILLEDER GRATIS DANSK PORNO DK

Lokal Middelfart © 2018